Persbericht

Fusie The Supply Group zorgt voor totaaloplossing: Maerschalk Strategische Media

NIEUWKUIJK, 25 juli 2017 – Vanaf juli 2017 zijn de reclame- en productiebureaus De Suggestie, Print People, Wespire Media en The Supply Group gefuseerd. Zij gaan verder onder de naam Maerschalk en bieden bedrijven een totaaloplossing voor activerende media.

De Suggestie (2003), Print People (2008), Wespire Media (2013) en de overkoepelende organisatie The Supply Group (2013) gaan samen verder als Maerschalk. Dirk van Delft, mede-eigenaar Maerschalk: ‘We delen dezelfde ambities zoals de klant écht willen begrijpen, op alle vlakken helpen en verder denken dan de initiële vraag. Positief en creatief verrassen met een gezonde groei als gevolg. De fusie zorgt voor een sterke basis om verder te professionaliseren, op te schalen en uit te breiden binnen onze aanwezige expertises.’

Expert in online en offline media

Het gefuseerde bureau bestaat op dit moment uit zestien medewerkers met kennis op het gebied van strategische positionering, vormgeving, web- en app development, off- en online marketing en drukwerkproducties. Met deze expertises kan Maerschalk de klant optimaal en multimediaal bedienen. Maerschalk werkt zowel regionaal als landelijk en is onder meer actief in de sectoren horeca, detailhandel, retail, pharma/cosmetica-industrie, maakindustrie en de creatieve sector. Maerschalk heeft de kennis en kunde in huis om voor zowel middelgrote- als grote bedrijven te werken.

Maerschalk: communicatieleider met een duidelijk strijdplan

De Maerschalk is de strateeg in het strijdveld en de hoogste in rang. Tegelijkertijd symboliseert het de communicatieleider met een duidelijk strijdplan die streeft naar glansrijke overwinningen. Van Delft: ‘De naam Maerschalk is ontstaan vanuit het inzicht dat de klant op zoek is naar een totaalbureau dat oplossingen biedt vanuit een doordachte strategie. Ook snel schakelen en denken in oplossingen vinden klanten belangrijk. Onze ondernemerservaring zorgt voor een snelle start. Samen met ervaren en nieuwsgierige experts zorgen wij met originele en opvallende verhalen voor een winnend merk.’