Ontstaan van MAERSCHALK

Het fundament van Maerschalk is De Suggestie (2003), Print People (2008), Wespire Media (2013) en The Supply Group (2014) ieder uniek in haar expertise en vakgebied. Mede doordat we al een paar jaar vanuit dezelfde locatie actief zijn is ons (gezamenlijke) klantenbestand de afgelopen jaren flink gegroeid. We wisten al snel dat we dezelfde ambities delen en elkaars expertises enorm goed kunnen gebruiken. De afgelopen maanden hebben we de knoop definitief doorgehakt: we zijn gefuseerd!

Met de fusie is een sterke basis gelegd om nog verder te professionaliseren, op te schalen en uit te breiden binnen de aanwezige expertises. Op dit moment bestaan we uit dertien medewerkers, met knowhow op het gebied van strategische positionering, vormgeving, web- & app development, off- & online marketing en drukwerkproducties. Dit alles om onze klanten zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn met het oog op maximaal resultaat.

Het nieuwe hoofdstuk begint met een nieuwe naam & huisstijl
De nieuwe naam en huisstijl maakt het voor klanten duidelijker wie we zijn, wat we doen en waar we voor staan. Ook straalt het de expertise uit die we met onze trotse medewerkers willen uitdragen.

Waar komt Maerschalk vandaan?
Maerschalk is de strateeg in het strijdveld en is de hoogste in rang. Tegelijkertijd symboliseert het de communicatieleider met een duidelijk strijdplan die streeft naar een glansrijke overwinning. Onze tagline “strategische media” vat perfect samen wat we kunnen & doen, zowel voor als met onze klanten.

Goede strategie eindigt in een glansrijke overwinning

Ook een overwinning behalen?

Kom met ons in contact

Online en offline

Manschappen

Veel leiders weten het: het maken van een goed plan is anders dan het effectief uitvoeren ervan. Onze mensen kunnen het allebei.

Christian Schoenmakers
Strategisch online adviseur

Eline Dalessi
Grafisch vormgever

Jeroen van den Hoek
Video- en animatiespecialist

Lieke Durant
Projectmanager

Pim Willems
Webontwikkelaar & UX

Sieds Diesman
Print- & drukwerk specialist

Dirk van Delft
Strategisch grafisch vormgever

Tibbe van Dieren
Strategisch consultant

Chantal Liefting
Communicatiespecialist

Richard van Delft
Hosting- & Magento specialist

Luc Drissen
Webontwikkelaar

Bas van Laar
Strategisch adviseur